Do każdego zamówienia dołączamy fakturę na podstawie której można rozliczyć się z fundacją za zakupy zrealizowane w naszym sklepie.

Każdy produkt realizowany jest na zamówienie pod: konkretny model wózka, wymiary, z konkretnych wzorów.

W przypadku braku informacji o wybranych wzorach zamówienie zostanie zrealizowane z: materiał wodoodporny - czarny gładki, minky - losowo, bawełna - losowo, velvet - losowo, baranek - losowo.

WAŻNE INFORMACJE

Jak zamawiać?

1. Dodaj wybrane produkty do koszyka - wybierz odpowiedni wariant jeżeli produkt go posiada.

2. Zapoznaj się z informacją w opisie produktu jakie wzory wybieramy.

3. Wejdź w sekcję "Zobacz koszyk" i dokończ składanie zamówienia.

4. W koszyku pojawią się pola z prośbą o wpisanie: numeru telefonu, adresu email oraz wybranych wzorów.  Jeżeli dane kontaktowe zostaną wskazane niepoprawne bądź nie będzie możliwości skontaktowania się z klientem sklep ma prawo anulować zamówienie.

5. Po złożeniu zamówienia i zrealizowaniu płatności skontaktujemy się z Tobą mailowo w celu wskazania terminu realizacji zamówienia. Standardowo czas realizacji wynosi około 3 tygodni. W przypadku wysokiego sezonu informacja o czasie oczekiwania będzie wyświetlana w prawym dolnym rogu strony - stopka Ważne informacje.

O nas

Od 2018 roku z myślą o osobach z niepełnosprawnościami tworzymy głównie akcesoria do wózków inwalidzkich i specjalistycznych.

Social Media

Ważne informacje

Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem oraz zakładką "jak zamawiać?".

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.