INFORMACJE OGÓLNE
1. Regulamin obowiązujący od 04 października 2022 roku, określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez fanpage Miminka – Monika Garbin i sklep internetowy miminka.pl będący własnością firmy PHU Klaudia Garbin z siedzibą przy ulicy Wrzosowej 35 w Boguszowie Gorcach, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej o numerze NIP 8863020610.
2. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym, pełnoletnią osobą fizyczną lub firmą zwaną dalej Klientem, a stroną Miminka - Monika Garbin , zwanym dalej Sklepem. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z zamówieniem paragonu lub faktury VAT.
3. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad.
4. Podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT i są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w złotych polskich.
5. Zdjęcia i wizerunki wyrobów prezentowane w Sklepie mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego.
PRAWA I OBOWIĄZKI SKLEPU
1. Miminka umożliwia Klientowi poprzez portal lub sklep internetowy składanie zamówień. Sklep ma prawo do odmowy rejestracji Klienta, przyjęcia Zamówienia lub anulowania zamówienia, w szczególności gdy Klient: podał nieprawdziwe dane, dopuści się naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Użytkowników, dopuści się zachowań, które są niezgodne z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa.
2. Firma nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają mu poprawne korzystanie ze Sklepu.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia działalności portalu, do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach portalu, bądź wprowadzania w nich zmian.
4. Całość strony (mechanizmy i grafika, zdjęcia oraz opisy) są własnością sklepu. Zgodnie z Dz. U. 94 Nr24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez jej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane wymiary przy zamówieniu produktów personalizowanych pod Klienta lub niepełne informacje konieczne do zrealizowania zamówienia oraz za to jak produkt wygląda przez ułożenie lub zamontowanie przez Klienta.
ZŁOŻENIE I POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
1. Złożenie zamówienia odbywa się za pośrednictwem:
a) wiadomości prywatnej, w której należy podać informacje: jaki produkt zamawia klient, w jakim rozmiarze, z jakich wzorów ma być zrealizowane zamówienie. Po uzyskaniu powyższych informacji Klient otrzymuje wiadomość z podsumowaniem oraz danymi do wpłaty. Wszystkie dostępne wzory znajdują się w linku
https://drive.google.com/folderview?id=1G-OTcgiVAyFWKff6j3Fo7tJJt9-gjkSR.
b) sklepu internetowego.
2. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych – Sklep spróbuje skontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sklep może odstąpić od umowy sprzedaży.
3. Przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane w wiadomości prywatnej/mailowej, potwierdzenie przyjęcia zamówienia odbywa się po otrzymaniu dowodu wpłaty lub zaksięgowaniu środków na koncie firmy PHU Klaudia Garbin chyba, że strony ustalą inaczej.
4. Przygotowanie realizacji następuje po wpłacie środków na konto bankowe firmy, sklep nie realizuje zamówień płatnych za pobraniem.
5. Wstępnie podawany termin realizacji zamówienia nie jest wiążący, sklep rezerwuje termin po spełnieniu warunku z punktu 3, chronologicznie, zgodnie z wpływającymi środkami na konto firmy.
6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że dany materiał jest dostępny. W przypadku zamówienia towaru niedostępnego sklep skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia, zmiana wzoru).
7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
8. Do każdego zamówienia, w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki lub odbioru osobistego, wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z upoważnieniem sklepu internetowego do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Klienta.
9. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do 7 dni roboczych przed ustaloną datą realizacji zamówienia.
10. Czas realizacji zamówienia, od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmy jest ustalany indywidualnie. Klient zostaje poinformowany o dokładnym terminie realizacji zamówienia w wiadomości prywatnej/mailowej lub telefonicznie.
11. Termin realizacji zamówienia jest to dzień, w którym rozpoczyna się proces realizacji – nie termin wysyłki, nie termin dostarczenia przesyłki przez kuriera.
12. Do czasu realizacji zamówienia należy dodać czas na wykonanie zamówienia i nadanie przesyłki (maksymalnie 5 dni roboczych, chyba że sklep poinformuje klienta o opóźnieniu i strony ustalą inne rozwiązanie) oraz przewidywany czas dostawy. PHU Klaudia Garbin nie ponosi odpowiedzialności za pracę firm kurierskich (termin odbioru przez kuriera paczek ze sklepu, czas dostawy, utrudnienia wynikające z podróży przesyłki) za pomocą których zamówienia są wysyłane.
13. Po zaksięgowaniu środków klient nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. Wynika to z faktu, że każdy produkt jest robiony na zamówienie z wybranych przez klienta wzorów oraz podanych wymiarów, a sklep od razu zaopatruje się w materiały potrzebne do zrealizowania zamówienia.
CENY I FORMY PŁATNOŚCI
1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. W przypadku, gdy klient składa zamówienie na przełomie zmiany cennika – jeżeli została podana cena niższa obowiązuje ona do 5 dni roboczych od daty jej podania. Jeżeli płatność zostanie zrealizowana po upływie 5 dni roboczych klient zostanie powiadomiony w wiadomości prywatnej/mailowej o konieczności uregulowania kwoty zgodnie z obowiązującym już nowym cennikiem.
2. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów usługi przesyłki. Koszt usługi transportu pokrywa Klient.
3. Jedyną formą płatności za zamówienie jest przelew na konto bankowe firmy (wyjątkiem jest sytuacja, w której strony ustalą inaczej). Przelewy prosimy kierować na konto o numerze 69 1090 2271 0000 0001 5167 9488 Klaudia Garbin ul. Wrzosowa 35 58-370 Boguszów Gorce. W tytule przelewu prosimy podać: imię i nazwisko (jak na Facebooku) + nazwę zamówionego/zamówionych produktów. Wyjątek stanowią przelewy zrealizowane za pośrednictwem strony internetowej miminka.pl za pośrednictwem platformy płatniczej.
DOSTAWA
1. Średni czas dostawy od daty realizacji zamówienia wynosi 6 dni roboczych, chyba, że informacja przy produkcie stanowi inaczej, lub konieczne jest sprowadzenie tkaniny na zamówienie.
2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas na nadanie przesyłki (maksymalnie 5 dni roboczych) + przewidywany czas dostawy.
3. Miminka dokłada wszelkich starań, aby przesyłka dotarła w jak najkrótszym czasie.
4. Wysyłka zakupionych towarów możliwa jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Standardowy czas dostawy 1 dzień roboczy.
5. Zwrot nie doręczonej paczki. Jeżeli przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy - odbiorca/osoba składająca zamówienie zostaje obciążona kosztami zwrotu przesyłki i ponownego jej nadania.
6. Odmowy przyjęcia paczki. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta, zamówiony towar wraca do Sklepu, a Klient zostanie obciążony kosztami przesłania oraz opłaty manipulacyjnej w wysokości 100% wartości dokonanych zakupów.
7. W czasie odbioru należy zwrócić szczególną uwagę na stan paczki, czy nie jest uszkodzona w sposób mechaniczny, czy taśma klejąca na przesyłce nie była zrywana. Jeżeli występują uszkodzenia, które mogą być przyczyną zniszczenia zawartości należy w obecności kuriera otworzyć przesyłkę.
8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie niepełnych danych adresowych niezbędnych do doręczenia przesyłki (np brak numeru telefonu, adresu mailowego). W przypadku zwrotu niedoręczonej do Klienta przesyłki, gdzie powodem są niepoprawne lub niepełne dane adresowe – Klient ponosi koszty zwrotu oraz ponownego nadania przesyłki.
ZWROTY I REKLAMACJE
1. Produkty robione na zamówienie, których wzory lub wymiary ustalane są pod Klienta zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi.
2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru dostępnego „od ręki” kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki lub od daty odbioru osobistego.
3. Zwrotowi bez zadawania pytań podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W przypadku zamówienia z darmową wysyłką, klient zwracając paczkę ponosi koszt odesłania paczki.
4. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania.
5. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy spisać z firmą kurierską protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się z firmą PHU Klaudia Garbin.
6. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (rozdarcie) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i prania/konserwacji, jak również wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
8. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
9. Jeżeli Klientowi nie odpowiadają wymiary standardowe bez poinformowania o oczekiwaniu innych wymiarów produktu przy składaniu zamówienia spersonalizowanego kolorystycznie Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.
10. Jeżeli klient chce złożyć reklamacje powinien niezwłocznie skontaktować się z firmą PHU Klaudia Garbin pod adresem mailowym pomelo.tkaniny@gmail.com oraz odesłać produkt na adres ul. Wrzosowa 35, 58-370 Boguszów Gorce na swój koszt. W ciągu 14 dni klient zostanie poinformowany telefonicznie o decyzji w sprawie złożonej reklamacji.
DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotowego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany obowiązują od momentu wskazania ich na stronie internetowej Miminka - Monika Garbin .
2. Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Sklepu oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy KC i innych ustaw.
4. Składając zamówienie nabywca akceptuje powyższy regulamin.